H νέα έκδοση του G 650 GS, με το όνομα Sertão, ξεκινά να διατίθεται και στη χώρα μας από το τέλος του μήνα στο δίκτυο της BMW Hellas. Η νέα περιπετειώδης έκδοση του μονοκύλινδρου on-off κοστίζει 7.890 ευρώ.
Ουσιαστικά η μοτοσικλέτα δεν είναι ένα ολοκαίνουριο μοντέλο αφού τα μηχανικά της μέρη (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα και κινητήρας) προέρχονται από το επιτυχημένο μονοκύλινδρο F 650 GS Dakar και η εμφάνισή του από το ανανεωμένο σε αυτό τον τομέα, G 650 GS.
Οι μεγαλύτερες διαφορές σε σχέση με το τελευταίο εντοπίζονται στις αυξημένες διαδρομές των αναρτήσεων, το μεγαλύτερο ύψος της σέλας και φυσικά στους τροχούς.
Οι χυτοί αλουμινένιοι του απλού G 650 GS έχουν αντικατασταθεί από ακτινωτούς με τον μπροστινό να είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση 21 ιντσών (από 19), όπως ακριβώς δηλαδή και στο προηγούμενο Dakar.
Μικρότερες διαφορές εντοπίζονται στο μεγαλύτερο ύψος της σέλας, που για τη συγκεκριμένη περίπτωση φτάνει στα 860 χλστ. (υπάρχει και ψηλότερη σέλα στα 900 χλστ.), την ψηλότερη ζελατίνα αλλά και την επιπλέον πλαστική προέκταση του εμπρός φτερού. Επίσης, το Sertão φέρει και αλουμινένια ποδιά για την προστασία του πλαισίου.
Στον τομέα των αναρτήσεων οι διαδρομές για τον εμπρός και πίσω τροχό έχουν αυξηθεί στα 210 χλστ., έναντι των 170/165 του G 650 GS, ενώ ίδια παραμένουν τα πράγματα στο σύστημα πέδησης με τον εμπρός τροχό να φέρει δίσκο 300 χλστ. και διπίστονη δαγκάνα και τον πίσω δίσκο 240 χλστ. που συνδυάζεται με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Με την τοποθέτηση του μεγαλύτερου εμπρός τροχού αλλαγές υπάρχουν και στη γεωμετρία με το μεταξόνιο να έχει κερδίσει 7 χλστ. (1.484 έναντι 1.477 του απλού) και το ίχνος 10 χλστ, φτάνοντας τα 123 χλστ. από 113.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου